En hel vecka har gått..

… och jag har inte hunnit – nej orkat – skriva. Min närmaste kollega har varit sjuk så jag har fått täcka upp för honom, vilket bland annat inneburit att fixa vikarier till skolan under hela veckan för de lärare som varit sjuka. Flera andra i vår korridor har varit borta av andra anledningar (bland annat kurs), så det har bara varit min dörr som stått öppen. Jag har jobbat som en galning, och varit trött när jag gjort alla måsten hemma. MEN… i mina måsten ingår både att ta hand om hundarnas lillmatte och dem såklart.

Bob och hans matte Helena. Matte blev rätt nöjd med den här bilden.

Bob och hans matte Helena. Matte blev rätt nöjd med den här bilden.

Två kvällar har jag haft sällskap av väninnor, och en av de kvällarna var killarnas lill-kompis Bob med.

Nu i helgen har vi haft sol och det vet jag knappt när vi hade senast. Vecka 6 tror jag, och nu är det i slutet av vecka 9. Vi har använt tiden väl och varit ute massor – i flera omgångar varje dag.

En reaktion på ”En hel vecka har gått..

Lämna en kommentar